lunes, 13 de julio de 2020

Aprendiendo a vivir + Miles ahead + Azul e estranxeira + Campus norte

Aprendiendo a vivir


Asher es un joven de 17 años, impulsivo y con un gran temperamento, que está atravesando una difícil etapa en el instituto. Mientras que su padre Milo le insta a trabajar en el negocio familiar de andamiaje, su profesor de literatura Rami quiere que se centre en sus estudios para conseguir un futuro mejor. Dividido entre lo que quiere y lo que debe hacer, una repentina tragedia le hará decantarse por uno de los caminos y poner a prueba su madurez.


Cuenta cómo se debate el hijo entre la posibilidad de ser o de obedecer. Ira descontrolada como respuesta a las frustraciones. Un profesor diferente que hace que sus alumnos se sientan valorados. Con sensibilidad y buenas interpretaciones. Un final repleto de vida, de preguntas.

Título original Pigumim (Scaffolding). Dirección y guion Matan Yair. Música Yishai Adar. Fotografía Bartosz Bieniek. Reparto Keren BergerJacob CohenAsher Lax. Israel 2017, 94 min.

Miles ahead


Biopic del legendario músico de jazz Miles Davis. En la cima de una brillante y prolífica carrera a la cabeza de la vanguardia y modernidad de la innovación del jazz más actual, Miles Davis (Cheadle) desaparece repentinamente del ojo público durante cinco años a finales de la década de los 70. Solo, atrincherado en su casa, dolorido y con la voz mermada y entumecida por las drogas y los analgésicos, vive atormentado por los fantasmas de su pasado. Es entonces cuando un avispado reportero musical, Dave Braden (Ewan McGregor) allana la morada de Davis, y en el transcurso de un par de días, los dos hombres emprenden involuntariamente una aventura intensa, y en ocasiones angustiosa, para intentar recuperar una cinta sustraída que contenía la grabación de las últimas composiciones musicales del artista.


El caos en honor al músico. A destacar los actores principales y su forma de narrar. Atípica y salvaje.

Dirección Don Cheadle. Guion Steven Baigelman, Don Cheadle (Historia: Steven Baigelman, Don Cheadle, Stephen J. Rivele, Christopher Wilkinson). Música Robert Glasper. Fotografía Roberto Schaefer. Reparto Don CheadleEwan McGregorMichael StuhlbargEmayatzy CorinealdiKeith StanfieldMorgan WolkAustin Lyon. EE UU 2015, 100 min.

Azul e estranxeira de Lupe Gómez



Nº de páginas: 108
Edicios do Castro, A Coruña 2005
ISBN: 9788484851967

Unha tarde polas redes sociais chámame a atención a autora. Un pouco de poesía cun estilo directo, sen freos.

O amor é un escenario alto de
moito teatro.
O amor é unha aldea que levanta o
seu ánimo triste e solitario da xente
vella.
O amor son cancelas que abres cos
pés, case sen que te movas. Son
muiños vellos nos que salvas a
vida.
Sálvaste sacando toda a roupa e
mirando o sol.


As nenas medrarán e serán
mulleres cun gato encerrado
interior. Ese gato submiso que se
desatará e pelexará por ter un
lugar, un territorio.

Deberías chamar máis a atención. Ser máis
Cobardes.

Eu bailarei para ti no escenario das
baleas. Aínda que non me prestes
atención.

Campus norte de Lito Vila Baleato

Debut literario do autor. Unha trepidante novela en que non temos tempo para respirar. Iago Miranda, profesor compostelán en Alemaña, recibe unha inquedante mensaxe dun amigo da infancia que indaga a morte dunha estudante Erasmus acontecida quince anos atrás. O protagonista volve a Santiago procurando resolver un misterio que o levará de volta á Compostela de finais dos noventa e principios do milenio, ao tempo das esmorgas no Campus, aos amores da mocidade mal solucionados e a mortes que semellan non ter relación entre si. Pola novela cunha Compostela tamén protagonista, desfilan persoas que poderían ser os nosos veciños, os nosos familiares, incluso os nosos amores. Todos cunha cara B inconfesable. Todos, chegado o caso, dispostos a matar.

Nº de páginas: 184
Editorial: Galaxia, Vigo 2018
ISBN: 9788491511649

As veces a presentación dun libro leva a outro. Recomendación de Pedro Feijoo. Deses textos que poderías ler dunha sentada. Gústame percorrer Santiago, lembrar.


No hay comentarios: